1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "We have prepared some pasta …

"We have prepared some pasta for her."

Fordítás:Készítettünk neki egy kis tésztát.

April 13, 2015

6 hozzászólás


GerleiIstv

some=néhány, valamilyen, valamennyi Hol van itt az "egy kis"?


Panni729515

Hát bennem is felmerült, mint "GerleiIstv"-ben, hogy hol kellene látni az "egy kis tésztát". Nem beszélve arról hogy a felajánlott segítségben a some = valamennyi, valamilyen, néhány". Valóban számosság minden jelentés és az egy kicsi is számosság, de nem tudom miről kellene ezt a jelentést felismerni.


johalasz46

Egy kis = a few... ! - 2020.05.


nafffa

Az elkészítettünk miért nem jó?


budai.doc

Biztos jó úgy is, mert a szótári alak is (el)készít.


Andi90687

"Keszitettunk nehany tesztat neki" . Miert nem jo?

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.