"She did not ask anything."

Çeviri:O hiçbir şey sormadı.

April 14, 2015

6 Yorum


endermaxijunior

Soru sorarken "bir şey" , olumsuz cümlede ise "hiçbir şey" olarak mı kullanıyoruz? "O bir şey sormadı" yazdığımda kabul etmedi çünkü.

June 17, 2015

YusufDemir804811

"She asked nothing" cumlesi de ayni anlamda midir?

September 10, 2017

adil375968

hiçbirşey birleşik kelime olarak kullanılır. hiçbiri gibi

December 14, 2017

edip879958

türkçe de kullanılan bütün "şey"ler hep ayrı yazılır.

January 17, 2019

ozguraydin33

"O hicbirsey sormadi" ecik böcük yazilari duzelten duo efendi buna da yanlis dedin ya alacağın olsun

July 18, 2018

MelikeTemi3

Herkesi kulübüme çağırıyorum. Katılma kodu U8BYT9. Sıfır takipçim var.

August 28, 2018
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.