1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "Ми приготували чай для вас."

"Ми приготували чай для вас."

Переклад:We have prepared tea for you.

April 14, 2015

4 коментарі


IMihnenko

we have cooked the tea for you - така відповідь може бути?


q9GH1

Cook означає "куховарити/готувати страву"... До приготування напоїв точно не відноситься.


Oleksandr_Sp

We have maked tea for you - чому так неможна?


NadiaGyzha

тому що make це не правильне дієслово(make\made\made), і слова maked не існує. можна було б сказати we have made tea for you, але система всерівно не пропускає... недопрацьовки...

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.