"She runs."

Traducere:Ea aleargă.

April 14, 2015

19 comentarii


vipi_

Daca este persoana a III-a singular se adauga un "s" la sfarsit. Exemplu: She ( singular ) sleeps. Daca este persoana a III-a plural nu mai primeste un "s" la sfarsit. Exemplu: They ( plural ) eat. Antentie! Asta se intampla doar la persoana a III-a ! Nu si la persoana a II-a sau a I-a


Diana239567

Nu trebue sa ne suparam pe copilul care nu stie engleza trebue sa avem rabdare si sa comunicam in engleza sau sal invatat


IlincaGrui

In primul rand are ,,s"


EvaFrum

Run înseamnă si a alerga nu?


MIAUpisicuta

Sigur cā înseamnā.


La-Marmotte

Nu este la plural! Pers a treia singular,verbul primește întotdeauna un s la sfârșit .


looperonline

si la masculin? Adica "he/she runs"?


vipi_

Da. La ambele genuri la persoana a III-a singular se aplica regula cu "s" la final. Daca vrei sa intelegi mai bine, citeste comentariul postat de mine mai jos/sus.


AndreiDobr19

Foarte buna aplicatia


EvaFrum

Se pune prostule.


ovidiu51

Sonorul asta ma omoara


ConstanaNe3

Va rog este cumva o glumă proastă, tocmai ce am trecut peste această propozitie și asa cum 3ste acum nu mi-ați validat-o și acum o aprobați ca fiind bună, ce se întâmplă cu adevărat că, nu mai înțeleg absolut nimica pe bune s-a stricat ceva la aplicație verificați vă rog si hotărâți-vă ori este alba ori este neagră că, bulversați definitiv cursanții, vă mulțumesc ptr atenția acordată si sunt cu speranta insuflet că definitivati realitatea adevăratei nici nu mai imi gasesc cuvintele de nervi m'am blocat definitiv sincer nu mai inteleg nimic mai mult mă bagati in ceață decat in cunoașterea si adevarul acestei limbii imbarligata

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.