Дуолінго – найпопулярніший у світі спосіб вивчення мов. Більше того, це цілком безкоштовно!

"Твої книжки"

Переклад:Your books

1
3 роки тому

7 коментарів


Viktor_Humeniuk

Yours коли вживається?

6
Відповісти3 роки тому

Milkho
Milkho

коли yours стоїть після іменника (потрібна форма дієслова "бути")
The books are yours.
The world is mine. ;)

17
Відповісти3 роки тому

Vika_Smile

Згідна я ходжу до репетитора далі має бітм are

0
Відповісти7 місяців тому

drag1979

"Yours" перекладається як "ваші".

0
Відповісти2 роки тому

Sofiyka-kopiyka

але вживається в іншому випадку

2
Відповісти2 роки тому

Partizanin

Чому your а не yours?

0
Відповісти1 рік тому

yaroslav522328

Тому що єбанута програма

0
Відповісти4 місяці тому