"The milk is behind the cheese."

الترجمة:الحليب خلف الجبن.

April 14, 2015

31 تعليقًا


ezz25

حرف خاطيء في كلمه لا تعني ان الجمله كلها خطء

April 14, 2015

FaroukZeino

حركة واحدة فقط في اللغة العربية تقلب المعنى رأساً على عقب :)

April 16, 2015

ezz25

صحيح ولكن في اللغه العربيه في الانجليزيه لا اعتقد لي سؤال خارج الحوار حضرتك ازاي بتتعلم في تلات لغات مع بعض

April 16, 2015

FaroukZeino

أيضاً الحرف يفرق في اللغة الإنجليزية.

أنا أتعلم التركية فقط، أعرف الإنجليزية وكنت أود تعلم الألمانية.

April 17, 2015

MA7AMEDGODA

النقطه تفرق بين الذبابه والدبابه

December 31, 2015

MaroofAbdu

في قائمة خيارات على يمينك فوق إذا جوالك بنظام أندرويد تقدر تضيف من هناك

May 23, 2018

alaamohame258949

ازاي خلف طيب ؟!!

June 23, 2016

wessam456532

خلوا الجمل منطقية

November 1, 2015

MA7AMEDGODA

بتنطق ميلك نوك

December 31, 2015

PopPop20

الحليب هو mikl وليس لبن

July 21, 2016

DEtt12

هذا صحيح

July 23, 2016

Eagleeee

كتبت الحليب جانب الجبن طلعلي خطأ ليه ؟ Behind مش معناها جنب ؟

October 10, 2016

Mohmmad.ZA

Behind

وراء/خلف

Beside

بجانب

November 4, 2016

amjoxo

الحليب وليس اللبن

December 6, 2016

11f98788878

milk تجي ف معنى حليب ولبن؟؟ طيب لو ابي حليب و لبن ايش اقول :) ؟

February 28, 2017

minato970875

مافهمت شيء من تعليقاتكم الخايسة دوختوني وانت يالبرنامج كذاب لما يجيك اختبار تسجيل وانت تقرا الجملة الكلمة اللي ماعرفت انطقها واقول اي شيء تمشيها و اذا جيت بتكلم اوضح صوتي وتقطع حسي ويطلع خطأ بس اتوقع ان اللي قلته ماله اي اهمية بس استمر وشكككككرررررراااا لاني تعلمت كلمات ماكنت عارفتها قبل وانشاءالله ببدأ بالفرنسية واليابانية والكورية لا الكوريه شوي

تعليقي غبي الللففف

August 18, 2017

wessam456532

ازاي اللبن خلف الجبنة

November 1, 2015

OdaySy

يعني محطوطات بالتلاجة ورا بعض...

January 20, 2016

noah.17

اهتم بالفكره وليس المعنى

نصيحه

May 7, 2016

Darsho87

مقصود بيها وصف مكان ؟ عموما هتقابلك ترجمات كتير كده ماتدقش :D

December 31, 2015

houdaaya

تا

March 29, 2016

houdaaya

لاتل

March 29, 2016

uKSK3

بعد او خلف ايش الفرق

May 6, 2017

7abziz

After (بعد)- behind(خلف)

July 3, 2017

IbrahimSba1

الان اصبحت milk تعني لبن؟

May 16, 2017

My_Memory

ننصحكم بتخزين كلمات و معاني اللغة الإنجليزية في تطبيق ( ذاكرتي - My Memory ) لضمان تكرار الكلمات في عدة مستويات لتحفظوها و تكرروا مراجعتها طوال السنة في فترات متباعدة دون نسيان.

لتحميل التطبيق : https://play.google.com/store/apps/details?id=com.mymemory20&;hl=ar

July 13, 2017

salah12345

Behind امام الشي وليس خلفة

July 28, 2017

m15nina

behind = (وراء/خلف)

July 31, 2017

khaled259087

انا كتبت الحليب خلف الجبن وعملهالي غلط ازاي يعني الجملة يعني نصها غلط

January 18, 2018

SuzyAlbeir

The milk is behind the cheese.

January 23, 2019

SuzyAlbeir

The milk is behind the cheese

اللبن خلف الجبنه

March 16, 2019
تعلم الإنجليزية في 5 دقائق فقط يوميًا. مجانًا.