A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"A színek sárga és barna."

Fordítás:The colors are yellow and brown.

3 éve

7 hozzászólás


wssz78

Miért are és nem is?

3 éve

budai.doc

A többesszám miatt (colors).

3 éve

TorkosPeti

Nekem is

3 éve

BJozsi96
BJozsi96

Az miért nem jó,hogy : "The colors yellow and brown"??? Miért nem számolja be hanem irja azt,hogy "The colors are yellow and brown" legalább már beszámolhatná ha már nem is teljesen helyes...Szerintem.

3 éve

blackpityu

Mert használni kell az "are"-t. Úgy helyes helyes, anélkül meg nem. Mi az, hogy "beszámolhatná"? Hová számoljon be, és mit?

2 éve

GyrgyFnyes1
GyrgyFnyes1

Régebben a rendszer úgy működött, hogy három hiba esetén kezdhetted az elejéről a leckét. Feltehetőleg itt azt kérdezi, hogy miért nem számítja be a jók közé.

2 éve

BJozsi96
BJozsi96

így van!

1 éve