"The parents announce the name of their child."

Fordítás:A szülők bejelentik a gyerekük nevét.

April 15, 2015

4 hozzászólás
Ez a téma le van zárva.


grumbler47

mi a különbség a közlik és a bejelentik között? Úgy fordítottam, hogy "a szülők közlik a gyermekük nevét" és nem fogadja el


Lersza

Szia!Megkésve de ... most tévedtem ide :) Úgy gondolom a bejelentik az egy esemény tehát olyankor használatos a közlés az meg mellékes.. Nos az én olvasatomban ez.


grumbler47

Köszönöm a válaszokat.


IzabellaSz2

Azt írtam " A szülők... stb. felhívta a figyelmem "ügyelj az ékezetre" Melyikre???

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.