Duolingo este cea mai populară metodă de învățare a limbilor străine în lume. Și mai bine, este 100% gratis!

"Noi avem rochii."

Traducere:We have dresses.

acum 3 ani

8 comentarii


vladimir.33

Deoarece la plural majoritatea substantivelor se termina cu s, dar daca si cuvintul in sine se termina cu s atunci se pune es la sfirsit

acum 2 ani

teodoraand13
acum 1 an

Monica223671

Bogdan Matei trebuie sa adaugi es dress pt ca este la plural Ex:dress = rochie dresses = rochii

acum 2 ani

lpslps1

Frate,e corect si we have GOT nu doar we have. Ce-i cu jocul asta?

acum 1 an

teodoraand13

Lps nu e unjoc!!!!!!!! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! !

acum 1 an

tim23929

Trebuie sa invat inainte de alasa un comentariu

acum 1 an

tim23929

M

acum 1 an

RalucaElen891282

E tare aplicația

acum 1 an