A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Világosan beszélünk."

Fordítás:We speak clearly.

3 éve

5 hozzászólás


NexusAsus1

Miért nem jó a We are talking clearly?

3 éve

Abenhakan
Abenhakan
Mod

Az is jó.

3 éve

NexusAsus1

Köszönöm, jelentettem is, mert nem fogadta el.

3 éve

Abenhakan
Abenhakan
Mod

Azt azért látnod kell, hogy ez bár nyelvtanilag nem helytelen, élő beszédben nem nagyon fordul elő.

3 éve

NexusAsus1

Az meg lehet, de ettől függetlenül el kell fogadni. Többször találkozom olyan magyar kifejezésekkel a programban amelyeket nem úgy használjuk, de nyelvtanilag mégis helyesek.

3 éve