"Boy"

Переклад:Хлопчик

April 15, 2015

81 коментар


4VAh

Чому не правильно хлопець? в попередньому аріанті хлопець був коректний


Misha855428

У мене хлопчик незарахувало...


lokomotovo

Як на мене то парубок це - підліток .А хлопчик це -дитина


4RUC1

Треба писати те, що чуєш. Там кажуть "boy" так і треба написати на англійській "boy"


diana--3

Теж саме я знаю і них може бути інше і завжди чомусь так!!


87pO1

boy це хлопчик


E2eF1

Це дуже легко


nkovalchuk1

Не завжди


Fanny2202864

Тож ізі чо вите nkovalchuk 1 дізлайки ставляєте???


CptW10

I am a boy-я хлопчик


Zioma_28

Пишу ,, хлопець'' і це чомусь не правильно


XhQX15

Сказав woman, але виявило помилку начебто boy промовив


DianaBeauty

Будь ласка підпишіться на мене (PLEASE!!!)


Sofden777

Ви тут всі сказилися то підпишіться то ще. я хочу почути поради, а не підпишіться!!!


Bewilderbeast1

Це пишуть в форум.


Nast_Ok

Алльооооо! Тут глюк!!!!!! Мені "Biy" a не "Boy" зарахувало!!!!!!!!


Metalclag

а хіба перед "Boy" не ставиться артикль a?


CptW10

Код клубу NT2MTE ТА ZTST89


nkovalchuk1

А в мене Код клубу: W7Z2J9


wAIp11

Та таке 1 р дитина виконає!


TWfI5

Не виразно говорить "boy", звучить як боувей


woskanyank

Странно, в русской версии изучения английского везде писался артикль, и "мальчик" был бы "a boy"...


natalia471599

Плоошоллошоомо


OleksandrIvanko

Хлопець є вірною відповідю


vfcz64

всі привіт


OlyusyaLehin

А хто його знає значить парубок має інше значення в англійській мові


vika836786

В мене було Хлопець хлопчик і Хлопчик


wanja489881

Не завжди працює голосове відтворення


HalynaBem

що це таке я написала хлопчик і мені вибило що не правильно значіть раз це не хлопчик то що це таке


OxVW7

Чоловік


Maksym565050

Еььотдлддллбдлшнуугєїдмрлмльдж


mar14ka-mar14ka

Не розумію чому неправильно. Я ж написала 'хлопчик'


lokomotovo

бо потрібно було написати по англійскій


cYdM2

Лоттттоортоттооооррииииррррррррррррррпрпррррррррппррррннроззлт. ЬяьЯьітіиіиіиіиіиіивтв в в втов


vw973

Ти куку?!!!( Авдруг тут діти?!!!


vw973

Ужас ти бяка.


CptW10

хуй томущо хуй


nkovalchuk1

Та ти здрав вже!!!


Bewilderbeast1

pB903, cYdM2 та Maxym565050! Ви що тут пишете!?


Emsy823037

Аааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааа


nkovalchuk1

Чо ти псіхуєш?


FromAlisaH

Доволі дивно)


VladislavMironov

одзовыдся новы друзы

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.
Розпочати