1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "I have a friend whose father…

"I have a friend whose father is a teacher."

Çeviri:Babası öğretmen olan bir arkadaşım var.

April 15, 2015

7 Yorum


mehmet792968

Relative pronouns un amaci Iki cumleyi birlestirip Anlamli Kulak tirmalamayan Tek cumle haline getirmek I have a friend His father is a teacher

Bir arkadasim var Onun babasi bir ogretmen

Babasi ogretmen olan bir arkadasim var

Relative pronouns size bu guzel cumleyi kurmaya olanak sagliyor

Benim bir arkadasim var ki onun babasi bir ogretmen Iııııh cirkin Kulak tirmaliyor.


Mhmt.onur

Yillardir cevirirken soru cumlesi koyup yanlis cevirirdim. Anlayamazdim sayenizde anladim yillar sonra..


zeynep653304

Whose nin kullanma amacını anlayamadım biri açıklayabilir mi please??


alibektas34

İngilizcedeki sahiplik bildiren "'s takısı" nın who ile kombinlenmiş hali olarak düşünebilirsiniz.

• Ahmet's book,

• He is Ahmet, whose book is missing.


lacivrt

cümlenin bir kısmını ayırırsak "his father is a teacher" olur. bunun gibi "his,her" gibi sahiplik bildiren cümleleri birleştiriyorsak yerine "whose" kullanıyoruz


vahidnasir2

I have a friend that his father is a teacher


Black...Eagles

Programda güzel şeyler öğretildiğini düşünerek son aşamaya yaklaştığımda Hikayeler bölümü açıldı ve içinde sapkın ilişkilerin olduğu hikayeler anlatılmaya başlandı Bize bunlar ders olarak doğal hayatta varmış gibi Kanıksatılmaya çalışılıyor Bu program çok iğrenç Seviyesiz ve aşağılıktır Bir Müslüman Yada Türk ün kabul edemeyeceği türden Sapıklıklar Kabul eden aynı şeyi Annesi yada Babası için düşünerek yola devam etsin derim... Avrupa Amerika bu sebepten yok olacak bizide aynı çukura çekmek istiyorlar Örneğin HoneyMoon Hikayesi

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.