1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "I have a friend whose father…

"I have a friend whose father is a teacher."

Çeviri:Babası öğretmen olan bir arkadaşım var.

April 15, 2015

16 Yorum


zeynep653304

Whose nin kullanma amacını anlayamadım biri açıklayabilir mi please??


mehmet792968

Relative pronouns un amaci Iki cumleyi birlestirip Anlamli Kulak tirmalamayan Tek cumle haline getirmek I have a friend His father is a teacher

Bir arkadasim var Onun babasi bir ogretmen

Babasi ogretmen olan bir arkadasim var

Relative pronouns size bu guzel cumleyi kurmaya olanak sagliyor

Benim bir arkadasim var ki onun babasi bir ogretmen Iııııh cirkin Kulak tirmaliyor.


Mhmt.onur

Yillardir cevirirken soru cumlesi koyup yanlis cevirirdim. Anlayamazdim sayenizde anladim yillar sonra..


ekrem25

whose zaten türkçede kimin diye anılırı babası öğretmen bir arkadaşım var yani adı üstünde ilgi zamiri whose mother olsaydı annesi olurdu


bayarslan

benim arkadaşımın babası bir öğretmendir


buketsevcan

Benim arkadaşımın babası bir öğretmendir = My friend's father is a teacher.

I have=sahibim + a friend whose father is a teacher=babası öğretmen olan bir arkadaş = Babası öğretmen olan bir arkadaşa sahibim.


vahidnasir2

I have a friend that his father is a teacher


Mithat41782

Benim bir arkadaşımın babası öğretmen


BurcuMesut

Babasi ogretmen bir arkadasim var. Ile babasi ogretmen olan bir arkadasim var ayni anlama gelmezmi


magaEliMem

Benim babamin bir hocasi olan arkadasim var bu cunleden ilk bunu anladim:(


GulerH

Türkçe'de "babası öğretmen bir arkadaşım var" biçiminde bir kullanım var. Bu nedenle illaki "olan" sözcüğünü kullanmamız gerekmez. Bunu da kabul etmeliydi.


mbrkorman

Benim babası öğretmen bir arkadaşım var.... olmalı


mbrkorman

Evet evet doğru


Saide588114

Bir arkadaşım var babası öğretmen olamaz mı


Gksel877232

Bir yazmaya gerek olmamalı cümleden bu çıkıyor anlam bozulmuyor.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.