1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "Where is everybody else?"

"Where is everybody else?"

Překlad:Kde jsou všichni ostatní?

April 15, 2015

6 komentářů


Vlcek1942

Prosím o vysvětlení, proč je použito "is", když jde o množné číslo = všichni. "Are" je nesprávné použít?

April 15, 2015

kacenka9

Opravdu to vychazi z 'every body', ale i rodili mluvci to casto patlaji dohromady. Sice temer nikdo nikdy nerekne 'everybody are', ale klidne na otazku 'Is everybody there?" Odpovi "yes, they are" i kdyz gramaticky spravne by to vyzadovalo "yes, everybody is". Nebo je veta "everybody loves the cake, don't they" taky promichane singulary a pluraly.

April 15, 2015

jgstcd

To myslim plati do jiste miry u kazdeho jazyku. Klidne bych rekl v cestine "Kde je ta banda debilů? Už tady meli byt!" prestoze banda je jednotne cislo zenskeho rodu. V ramci jedne vety nebo aspon frazi udrzuje clovek ten schod, ale kdyz jsou dal od sebe, holt na to dlabe.

April 15, 2015

JanHenke3

Příklad s bandou není šťastný. Už z příčestí minulého je patrné, že druhá věta má úplně jiný podmět. :)

July 22, 2018

jgstcd

"Are" je skutecne nespravne. "Everybody" byl puvodne "every body". Vyznam se trochu posunul, ale gramaticky zustal v jednotnem cislu.

April 15, 2015

Halka19

Ve chvíli, kdy jsem odklikla svůj dotaz, mi to došlo. "Everybody" není "nekdo". :-)

June 29, 2018
Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.