1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "Where is everybody else?"

"Where is everybody else?"

Překlad:Kde jsou všichni ostatní?

April 15, 2015

9 komentářů


Vlcek1942

Prosím o vysvětlení, proč je použito "is", když jde o množné číslo = všichni. "Are" je nesprávné použít?


kacenka9

Opravdu to vychazi z 'every body', ale i rodili mluvci to casto patlaji dohromady. Sice temer nikdo nikdy nerekne 'everybody are', ale klidne na otazku 'Is everybody there?" Odpovi "yes, they are" i kdyz gramaticky spravne by to vyzadovalo "yes, everybody is". Nebo je veta "everybody loves the cake, don't they" taky promichane singulary a pluraly.


jgstcd

To myslim plati do jiste miry u kazdeho jazyku. Klidne bych rekl v cestine "Kde je ta banda ❤❤❤❤❤❤? Už tady meli byt!" prestoze banda je jednotne cislo zenskeho rodu. V ramci jedne vety nebo aspon frazi udrzuje clovek ten schod, ale kdyz jsou dal od sebe, holt na to dlabe.


JanHenke3

Příklad s bandou není šťastný. Už z příčestí minulého je patrné, že druhá věta má úplně jiný podmět. :)


Ivo2770687

Příklady uz takové bohužel bývají..


jgstcd

"Are" je skutecne nespravne. "Everybody" byl puvodne "every body". Vyznam se trochu posunul, ale gramaticky zustal v jednotnem cislu.


Halka19

Proč nejde přeložit "kde je někdo další?"


Halka19

Ve chvíli, kdy jsem odklikla svůj dotaz, mi to došlo. "Everybody" není "nekdo". :-)


ZdeJanska

Ale je tam " else" ... někdo jiný?

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.