1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "Are we there yet?"

"Are we there yet?"

Переклад:Ми вже там?

April 15, 2015

5 коментарів


Okalion

"yet" - ще, теперішній час, а переклад "вже" - після теперішнього, може треба перекласти "Ми ще там?"


strelezzzz

У питальних реченнях yet означає вже...


katinkabest

погоджуюсь


FCnU9

Я так і відповів."ми ще там"І не правильно!Не знаю чи продовжувати із ними вчитися?


Fb8U1

Продовжуйте. Якщо наша відповідь не збігається з еталонною, то це, здебільшого, свідчить про неповноту наших знань.

https://dictionary.cambridge.org/ru/грамматика/британская-грамматика/linking-words-and-expressions/yet

Це Кембриджський словник, слово yet. Слово коротке, а стаття велика. Раджу почитати, мене це просунуло далі.

Ось витяг із цієї статті. Він стосується запитань.

Yet with questions When we use yet in an affirmative question, it shows that the speaker is expecting something to happen: Коли використовуємо yet у ствердних запитаннях, воно показує, що мовець очікує, що щось трапиться. (Передається словом Вже. Щось вже трапилось?). Is he home yet? (I expect that he will be home at some point.) (Я очікую, що він буде вдома в такий час). Він вже вдома? Has your passport arrived yet? (I expect that your passport will arrive in the post.). Ваш паспорт вже прибув?

Negative questions with yet can express an even stronger expectation that something will happen. When we ask this type of question, we expect a negative answer: Коли вживаємо негативні запитання, ми очікуємо негативну відповідь. (Щось Ще не трапилось?)

Hasn’t Richard arrived yet? (I strongly expect that he should have arrived.) Річард ще не прибув?

Haven’t you done your driving test yet? (I feel you should have done your driving test by now.) Ви ще не склали свій тест на водіння?

Все перекладати не буду, зацікавлені зроблять це самі. Важливо зрозуміти, що значення yet залежить від виду речення і його змісту. Варто звернути увагу на різницю між Yet, Already, Still. Це посилання в кінці статті. Корисно почитати.

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.