Duolingo este cea mai populară metodă de învățare a limbilor străine în lume. Și mai bine, este 100% gratis!

"The cat"

Traducere:Pisica

acum 3 ani

10 comentarii


monica320272

Buna tuturor, unde pot gasi un club sau un coleg de banca☺

acum 1 an

Nika71005

Eu am auzit :„The catS" am pus „S" pentru că nu era „S" deloc și mi-au corectat „The CAT" microfonul nu e bun!!!

acum 1 an

RoseQuartz418707

Eu am auzit the cat

acum 1 an

roxy215182

Pisica

acum 1 an

tverdohleb1

De ce la unele animale se pune (the )dar la unele nu ?????

acum 1 an

Andreea309045

Pentru că dacă nu se punea "the", se traducea "pisică", dar dacă se pune "the" se traduce "pisica"

acum 1 an

HarryPotte544701

The se pune la toate. The cat, the elephant

acum 1 an

mariana82816
<pre> nu vreau </pre>
acum 1 an

viorel625370

Ce va nu este in regula

acum 1 an

HoriaManase

Eu am auzit the cat si asa se aude

cu 10 luni în urmă