1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "Вона носить блакитну спідниц…

"Вона носить блакитну спідницю."

Переклад:She wears a blue skirt.

April 16, 2015

6 коментарів


yas555

І перший, і другий варіанти ідентичні, і правильні.


Kerala333

Забула добавити ,,a"


SerhiiSorokin

She is wearing a blue skirt чому ні?


Iryna881851

А чому в інших реченнях з кольоами без артиклю а тут має бути артикль?


denis13gl

blue синій колір cyan блакитний колір


Matvii07

She weaprs a blue skirs

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.