https://www.duolingo.com/baki_karakus

her 10 seride lingot hediyesi

bugün 340. serimi yaptım ve 34 lingot vermesi gerekirken lingot vermedi. acaba 991 lingotum olmasından mı? 1000 in üzerine çıkamıyor mu?

3 yıl önce

5 Yorum


https://www.duolingo.com/Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk
  • 23
  • 11
  • 10
  • 7
  • 7
  • 6
  • 2

lingotların çoğalması ama onlarla yapılacak çok bir şey olmadığından strateji değiştirmişler, bence saçma, zaten lingotlar da saçma :) https://www.duolingo.com/comment/8129285

ayrıca tebrik ederim, 340 gün inanılmaz

3 yıl önce

https://www.duolingo.com/baki_karakus

öyle demeyin o kırmızı kristaller çoğaldıkça moral oluyordu. nasıl bu kadar bir seri yaptım sanıyorsunuz.. bir gün o lingotları harcamanın hayalini kuruyordum. :)

3 yıl önce

https://www.duolingo.com/Pascowl
Pascowl
Mod
  • 21
  • 14
  • 7
  • 3
  • 2

Selcen keşke her bir dil için 25 level'a gelindiğinde lingotlarla http://gear.duolingo.com sayfasındaki envanterlerden birini alma kıyağı falan yapsalarmış veya o tarz elle tutulur bir şey. Ya da bi ara mobil uygulama için denedikleri bir challenge sistemi vardı, lingotlarla o sistemi ve benzer geliştirmeleri açsak falan, süper olurdu.

Baki bu arada tebrik ederim, büyük sabır :)

3 yıl önce

https://www.duolingo.com/baki_karakus

kullanıcıların en büyük eksiği seri yapmanın önemini kavrayamamış olmaları. ingilizcede devamlılık esastır. insan büyük bir hevesle başlayıp bir süre boşveriyor. ondan sonra unutup gidiyor. örneğin; ben kimseyi eklemiyorum. beni buralardan görüp de ekleyen 90 tane kullanıcı var. ve bakıyorum yarısı son bir aydır girmemiş. büyük ihtimalle bırakmış. kalanın %25 i de 3 ayda filan bırakacak. yöneticiler kullanıcılara örnek olması açısından seri yapmaları gerekir, diye düşünüyorum.

3 yıl önce

https://www.duolingo.com/baki_karakus
  1. serimde 42 lingot vererek hakkımı vermeye başlamıştır. eyvallah. beni mi deniyorlardı ne!
3 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.