Duolingo is de populairste methode van de wereld om talen te leren. En het allerbeste: het is 100% gratis!

"Dogs like the fall."

Vertaling:Honden houden van de herfst.

0
3 jaar gelden

8 opmerkingen


lilaartje

Ik heb herfst geleerd als autum

1
Reageer3 jaar gelden

Neptunium
Neptunium

"Fall" wordt in Amerika gebruikt en "autumn" wordt in Britain en Australia gebruikt. Maar hier kan het niet het seizoen zijn. "Dogs like the fall" moet betekenen, dat honden van een specifieke daling houden, in te vallen.

"Dogs like Fall" of "Dogs like Autumn" betekenen, dat honden van het seizoen houden.

0
Reageer3 jaar gelden

VanErna

Nou in mijn woordenboek staat dat Fall is USA.

0
Reageer3 jaar gelden

Kai_E.
Kai_E.
Mod

"herfst" betekent inderdaad "fall" in Amerika. Het is mogelijk om "the" voor "fall" te zetten, dus eigenlijk gaat het hier wel om het seizoen.

Het is trouwens niet nodig om "fall" en "autumn" in hoofdletters te schrijven.

0
Reageer3 jaar gelden

VanErna

Ik dacht altijd dat Herfst=Autumn zo heb ik het op school geleerd. Echter het Amerikaanse woord daarvoor =Fall. Ik wil Engels leren,daarom heb ik mij opgegeven voor Duolingo en vind het jammer dat ze dit als " fout " hebben aangegeven...want het Engels in Amerika is afkomstig van Engeland....is dit een politiek spelletje?

0
Reageer3 jaar gelden

Kai_E.
Kai_E.
Mod

"autumn" wordt wel goedgekeurd. Kan het zijn dat je een typfout hebt gemaakt?

0
Reageer3 jaar gelden

Bruce_OBrien

Dogs do not like the fall when they are dropped from a really tall building, they go slat when they hit the ground.

0
Reageer3 jaar gelden

VanErna

The Fall is een zelfstandig naamwoord en in jouw zin wordt het een werkwoord en daar moet the weggelaten worden...overigens wel grappig!

1
Reageer2 jaar gelden