1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "Вона їсть свій суп"

"Вона їсть свій суп"

Переклад:She eats her soup

April 16, 2015

10 коментарів


Viktor_Humeniuk

She eats its soup???


ZYUD7

Why "her"????????


G3e8

Чому не можна - "she eats its soup"?


FullMetal555

Тому що вона "she" а не "it", тож і суп її (her). Тварин зазвичай позначають як "it".


Oksana757529

Точно так і є, дякуууууую!


sirop75

Чому не its?


eIK114

Вона їсть її суп


KbPk17

Чому в одному варіанті свій, а в іншому її. ????


0qOh4

Вона їсть її суп - якщо дослівно перекласти. помилка


Danko144817

Мабуть все ж таки вірніше буде: She eats her own soup.

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.