Duolingo jest napopularniejszą metodą nauki języków na świecie. A co najlepsze, jest w 100% darmowe!

"They write some letters."

Tłumaczenie:Oni piszą jakieś listy.

3 lata temu

6 komentarzy


AndrzejPru2

Zdanie "oni piszą trochę listów" jest rażąco niepoprawne! Może być kilka lub parę ale nie trochę!

3 lata temu

juch11111

Kilka mi tez bardziej pasujd

2 lata temu

Minescreen

Ja napisałem: Oni piszą troche LITETR . Napisałem dobrze ,ponieważ w podpowiedziach dopuszczalne jest troche i liter. A nie zaliczyło mi . Dlaczego

2 lata temu

matinfreeman

Oni pisza jakies litery - nie zaliczylo. Przeciez letter to takze znaczy litery, wiec tak sie to rowzniez powinno tlumaczyc

2 lata temu

wojtek816515

Pisuja?

5 miesięcy temu

wodna15
wodna15

Napisałam literki i mi nie zaakceptowano...

1 miesiąc temu