"The cat is walking around the food."

Překlad:Ta kočka chodí kolem toho jídla.

April 17, 2015

22 komentářů
Tato diskuse je zamčená.


AlbtaMal10

proč nejde kočka jde okolo jídla


Kizuna22

protože je tam the a pokud je tam the tak se musí použít ten, ta, to


Filomena.Prvni

Pravidlo pouze pro angličtinu, nikoliv pro češtinu. Je jasné, že se díváme na konkrétní kočku s konkrétním jídlem. Pokud by šlo všeobecně o kočky, věta by zněla spíše takto: "Kočky chodí kolem jídla, když jsou neklidné."


Michael-Ephraim

Jako správná odpověď se mi zobrazilo toto?! Ta kočka chodíkolem jídla. Můj překlad: Ta kočka chodí kolem jídla. Asi chyba v Matrixu...


ludwax

lze přeložit i takto? Ta kočka chodí kolem toho žrádla. ... zvířata mají žrádlo, lidé jídlo


jgstcd

Podle me, jo, ale bez kontextu se neda rici, ze "jídlo" by bylo nespravne. Kocka totiz klidne muze chodit kolem naseho jidla. Kdo ma nebo mel kocku ten fenomen asi zna.


Michael-Ephraim

Nic proti, ale člověk je také zvíře. To není filozofování ale fakt. Takže i "zvířata" mají jídlo :)


MichalTvrz

Zajímal by mě Váš názor na překlad: :Ta kočka prochází okolo jídla"

Bylo to odmítnuto, ale nevím...


nueby

Prochází okolo, tam to významově vidím na jednorázové "is passing by", rozumím-li vůbec významu české věty. Větu s "se prochází" bereme.


Jenda-48

Dal jsem " Kočka obchází kolem jídla". Protože se tak chová, když je nedůvěřivá. Dal jsem to i tlačítkem.


odler

Tlačítko "Ohlásit problém" mi tu (nevím proč) nenabízí možnost ohlásit chybu v českém překladu, tak do umisťuji sem: je tam "Ta kočka CHODÍOKOLO jídla" (bez mezery), a pak to hlásí "mezeru navíc" :-) Díky ;-)


Otakar621912

Tady je to přeloženo správně. V textu lekce ne.


MeriZah

Vyhodilo chybu: "Jedna mezera je navíc. Ta kočka se procházíkolem toho jídla."


Filomena.Prvni

Klidně bych větu přeložila i takto: "Kočka se točí kolem jídla." A může to být její žrádlo či naše jídlo.


xaver154979

kočka chodí okolo potravy


vclav492119

V angličtině to je analogie chodí kolem horké kaše


johanka518139

Ta kocka jde okolo toho jidla. Lze ?


xaver154979

kočka chodí okolo potravy ..nebere :(


ZdekaSchoo

to je nesmyslná věta


KacaForm

proč mi nebylo uznáno "ta kočka jde kolem toho jídla"???

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.