Duolingo je nejoblíbenější způsob na světě, jak se naučit jazyk. A co je nejlepší, je 100% zdarma!

"The cat is walking around the food."

Překlad:Ta kočka chodí kolem toho jídla.

0
před 3 roky

15 komentářů


AlbtaMal10

proč nejde kočka jde okolo jídla

1
Odpovědětpřed 2 roky

Kizuna22

protože je tam the a pokud je tam the tak se musí použít ten, ta, to

0
Odpovědětpřed 1 rokem

Filomena.Prvni

Pravidlo pouze pro angličtinu, nikoliv pro češtinu. Je jasné, že se díváme na konkrétní kočku s konkrétním jídlem. Pokud by šlo všeobecně o kočky, věta by zněla spíše takto: "Kočky chodí kolem jídla, když jsou neklidné."

0
Odpovědětpřed 5 měsíci

ludwax

lze přeložit i takto? Ta kočka chodí kolem toho žrádla. ... zvířata mají žrádlo, lidé jídlo

0
Odpovědětpřed 3 roky

jgstcd
jgstcd

Podle me, jo, ale bez kontextu se neda rici, ze "jídlo" by bylo nespravne. Kocka totiz klidne muze chodit kolem naseho jidla. Kdo ma nebo mel kocku ten fenomen asi zna.

1
Odpovědětpřed 3 roky

nueby
nueby
Mod

Hm, je to i zapeklitější. Protože ani ve větách, kde někdo roznáší nebo hledá nebo jinak se zaobírá "food", my nemáme tušení, jestli se ta aktivita týká jídla pro lidi nebo žrádla pro mazlíčky.

La jefa, možná to bude chtít prubnout bulk edits?

0
Odpovědětpřed 3 roky

Michael-Ephraim

Nic proti, ale člověk je také zvíře. To není filozofování ale fakt. Takže i "zvířata" mají jídlo :)

0
Odpovědětpřed 1 rokem

MichalTvrz

Zajímal by mě Váš názor na překlad: :Ta kočka prochází okolo jídla"

Bylo to odmítnuto, ale nevím...

0
Odpovědětpřed 3 roky

nueby
nueby
Mod

Prochází okolo, tam to významově vidím na jednorázové "is passing by", rozumím-li vůbec významu české věty. Větu s "se prochází" bereme.

0
Odpovědětpřed 2 roky

Jenda-48

Dal jsem " Kočka obchází kolem jídla". Protože se tak chová, když je nedůvěřivá. Dal jsem to i tlačítkem.

0
Odpovědětpřed 1 rokem

odler

Tlačítko "Ohlásit problém" mi tu (nevím proč) nenabízí možnost ohlásit chybu v českém překladu, tak do umisťuji sem: je tam "Ta kočka CHODÍOKOLO jídla" (bez mezery), a pak to hlásí "mezeru navíc" :-) Díky ;-)

0
Odpovědětpřed 1 rokem

Michael-Ephraim

Jako správná odpověď se mi zobrazilo toto?! Ta kočka chodíkolem jídla. Můj překlad: Ta kočka chodí kolem jídla. Asi chyba v Matrixu...

0
Odpovědětpřed 1 rokem

Otakar621912

Tady je to přeloženo správně. V textu lekce ne.

0
Odpovědětpřed 1 rokem

MeriZah

Vyhodilo chybu: "Jedna mezera je navíc. Ta kočka se procházíkolem toho jídla."

0
Odpovědětpřed 1 rokem

Filomena.Prvni

Klidně bych větu přeložila i takto: "Kočka se točí kolem jídla." A může to být její žrádlo či naše jídlo.

0
Odpovědětpřed 5 měsíci