1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "Кожна людина має свою власну…

"Кожна людина має свою власну реальність."

Переклад:Each person has their own reality.

April 17, 2015

10 коментарів


mizail

Не розумію чому тут використано their, адже person - це одна людина і has тому підтвердження.

Якби я сказав: "Each person has his own reality" було б це правильно чи ні?


dima9839

Мене теж цікавить це питання. То пояснить хтось чи ні?


Fb8U1

Підступне завдання - вибрати правильну відповідь. Your reality відкинув одразу. Her reality - стосується тільки жінок. His reality, як тут пропонували, - тільки для чоловіків. Раніше в таких ситуаціях казали his. Та прихильники гендерної рівності підняли шум. Довелось вибрати Their. Це множина, зате вона охоплює і чоловіків, і жінок. Дотепний вихід знайшли англійці.


xwvu2

Особливо "дотепно" поєднати множину з has.


Fb8U1

Пошук у Гуглі за нашим реченням дав деякі результати. Перше, у російському Дуо та ж дискусія. І там приводять аргументи, що стосовно обох статей англомовні вживають their. А ось на цьому форумі: http://forum.objectivismonline.com/index.php?/topic/25845-everyone-creates-their-own-reality/ зустрів дуже схожу фразу: "Everyone creates their own reality" Тут теж третя особа однини (creates) мирно співіснує зі множиною (their). Якщо англомовні кажуть саме так, то нам варто запам'ятати цей зворот.


Rost72

Чому не можна ,,every human ,,?


JimmyCarrotSP

Every person.... What is wrong?


Fb8U1

Each виділяє особу з групи.

Every об'єднує у групу.

Про це тут https://opentalk.org.ua/langstory/zaimenniki-every-ta-each/

У цьому реченні йдеться про кожного окремо, тому every не можна.


Vitaliy267236

Замість each person поставив every human- чому це помилка?


Fb8U1

У цьому випадку не на своєму місці і human, і every.

Human означає людину, як біологічний вид. А тут мова про людину, як особистість.

Each - виділяє особу із групи.

Every - об'єднує у групу.

https://opentalk.org.ua/langstory/zaimenniki-every-ta-each/

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.
Розпочати