Duolingo jest napopularniejszą metodą nauki języków na świecie. A co najlepsze, jest w 100% darmowe!

"He listens."

Tłumaczenie:On słucha.

0
3 lata temu

5 komentarzy


emilia.pik

Jak to wymówić?

7
Odpowiedz2 lata temu

Paula604743

Jak odróżnić "on słyszy" od "on słucha"?

3
Odpowiedz1 rok temu

Hannanasek

Dołączam się do pytania

1
Odpowiedz9 miesięcy temu

jocelyne442058

Na nagraniu słychać "You listens" i odpowiedź to "He listens" ...

1
Odpowiedz9 miesięcy temu

Wojtek805720

Macie pewną niekonsekwencję przed chwilą było "she listens me" i znaczyło "ona mnie słyszy" - słucha było błędna odpowiedzią. A teraz jest "he listens" i znaczy "on słucha, słyszy jest błędną odpowiedzią. Prosiłbym o wyjaśnienie, jak widzę nie tylko ja.

1
Odpowiedz2 miesiące temu