1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "О котрій годині він пішов?"

"О котрій годині він пішов?"

Переклад:At what time did he leave?

April 17, 2015

11 коментарів


Fb8U1

У питальному реченні додається допоміжне did, яке ставиться перед підметом (he), а основне дієслово має першу форму (leave). At what time did he leave?


JimmyCarrotSP

At what time has he gone? - Why not?


wtytz

Не та тема


TolikTolik5

Абсолютно правильний і варіант, який переважно використовують в розмові без at ,а просто what time....

Додайте цей правильний варіант.


LoraLymar

Чому прийменик at поставити в кінці питального речення не приймає


dimanchyck

а хіба прийменник не ставиться на кінці питання?


Garry_S

Which time did he go? - хіба так не можна спитати?


Fb8U1

Так не можна. Which вживається при виборі із кількох варіантів. До того ж, точний час потребує прийменника at. At what time... І ще про різницю між go та leave. Leave означає піти від нас, залишити нас. Go - піти кудись, за чимось.


Boris30359

Чи можна сказати At what time he left?


Fb8U1

Проаналізуємо Ваше речення. At what time he left? Це питальне речення у Past Simple. У питальному реченні часів Past Simple та Present Simple обов'язково вживається допоміжне дієслово do у відповідному часі. У цьому реченні - did, бо це Past Simple. Допоміжне дієслово ставиться Перед підметом (he), а основне дієслово ставиться після підмета і приймає першу форму (як у словнику) - leave. Отже, правильно: At what time did he leave? http://easy-english.com.ua/past-simple/ Докладніше про питання у Past Simple на стор54-58 http://mi.anihost.ru/Dragunki/Malyj_pryzhok.pdf Тут же на стор59-70 про заперечні речення. Це не до цієї вправи, та воно все пригодиться.


hant908281

Чому у підказці на це запитання "...he go?" а у відповіді "...he leave?". Дякую.

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.