1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "О котрій годині він пішов?"

"О котрій годині він пішов?"

Переклад:At what time did he leave?

April 17, 2015

9 коментарів


JimmyCarrotSP

At what time has he gone? - Why not?


DiNoSaUr_JeStEm

а хіба прийменник не ставиться на кінці питання?


Fb8U1

У питальному реченні додається допоміжне did, яке ставиться перед підметом (he), а основне дієслово має першу форму (leave). At what time did he leave?


Garry_S

Which time did he go? - хіба так не можна спитати?


Fb8U1

Так не можна. Which вживається при виборі із кількох варіантів. До того ж, точний час потребує прийменника at. At what time... І ще про різницю між go та leave. Leave означає піти від нас, залишити нас. Go - піти кудись, за чимось.


Bogdan828756

Чи може бути так: At how much time did he go?


Fb8U1

Ви, мабуть, бачите, що цю фразу складно зрозуміти.


LoraLymar

Чому прийменик at поставити в кінці питального речення не приймає

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.
Розпочати