"Not because of me."

Překlad:Ne kvůli mně.

před 3 roky

11 komentářů


Haluz1

Spojením because of = kvůli?

před 3 roky

kacenka9
kacenka9
Mod

Ano.

Because of you! kvuli tobe!

Because of rain. Kvuli desti...

před 3 roky

DavidSuch5

mě, mně No tak... učim se anglicky nebo česky! :-D

před 1 rokem

Jirka_A

Angličtinu i češtinu. To je další z výhod Duolinga ;-)

před 7 měsíci

Misheeli95

přesněěěěěěěěě

před 1 rokem

michellkaa23

Ne kvůli mě = Ne kvůli mně. Mohlo by se to uznat jako preklep

před 3 roky

nueby
nueby
Mod

Když ten překlep taky může být neznalost tvarů zájmen, je to horší než pouhá náhodná shoda s jiným slovem. To rovnítko rozhodně máte špatně.

před 3 roky

ValaCZE
ValaCZE
Mod

kvůli komu - 3.p. = mně

vidí koho - 4.p. = mě

před 3 roky

jgstcd
jgstcd

Existuje i s "kvůli" druhym padem, ale to je asi moravsko-slezske. Myslim, ze to obcas dopustim, ale ne konzistentne.

před 3 roky

ValaCZE
ValaCZE
Mod

Myslíš spojení "kvůli čeho"? To se říká na Jižní Moravě.

před 3 roky

jgstcd
jgstcd

Pokud vim, DL nebere jako preklep neco co je take slovo.

před 3 roky
Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.