1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "Ці дівчата п'ють молоко."

"Ці дівчата п'ють молоко."

Переклад:The girls drink milk.

April 17, 2015

16 коментарів


YULIIARYBA

Яка різниця між these girls or the girls, як правильно?


PavloTsapi

Як я розумію, вірно і так і так. Можливо these використовується в ситуації, коли на об'єк вказують пальцем, а the просто коли говориться про конкретний об'єкт. Типу "ось ці" these, "ці'' the.


leo-ukraine

чому this не правильно


deniko
Mod
Plus

this - це однина, "цей", "ця", або "це".

these - це множина, "ці".

Порівняйте:

These girls drink milk - Ці дівчата п'ють молоко

This girl drinks milk - Ця дівчинка п'є молоко


deniko
Mod
Plus

Яка різниця між these girls or the girls, як правильно?

these girls - це дослівно "ці дівчата". Тобто, взагалі кажучи, це кращий переклад, ніж the girls.

З the girls - тут складніше. The, взагалі кажучи, не означає "цей, ця, ці". Це визначений артикль. Він вказує на те, що мова про щось, відоме співбесіднику з контексту. Ми часто опускаємо це слово при перекладі, але це не значить, що це слово не впливає на сенс. Воно впливає. Іноді має сенс перекласти його як "цей/ця/ці", іноді треба робити щось із порякдом слів, щоб передати сенс речення зі словом the, наприклад:

I have a cat - У мене є кіт

I have the cat - Кіт - у мене!

Це непроста тема, взагалі кажучи.

Для цього курсу укладачі вирішили перекладати слово the як цей/ця/ці, причини поясненні ось тут:

https://forum.duolingo.com/comment/4913595

Я процитую останній абзац:


ПРО ПЕРЕКЛАД АРТИКЛЮ «THE». Вже зазначалось, що речення цього курсу не мають контексту, а означений артикль «the» якраз відіграє свою роль у наданні певного значення іменнику, перед яким стоїть. В курсі буде ОБОВ’ЯЗКОВО пояснення-примітка про випадки вживання. Але на практиці, вправляючись з реченням, яке позбавлене контексту, важко зрозуміти суть правила. Тому за замовчуванням всі артиклі «the» було вирішено перекладати як «цей, ця, це». Це справді один з випадків вживання “the” і для нас найлегший спосіб уникнути невірного розуміння учнем правил вживання. Таким чином, THE girl reads – ЦЯ дівчина читає.



serjo-remijo

Перший варіант звучатиме як "дівчата ..." А другий "ці дівчата ..." Тут завжди артикль "the" перекладається як "ці, цей" але це не так як ми ви користовуємо в укр. мові, тому не радив би звикати.. Перше, то просто дівчата.


pD6I8

Я зараз написав : This girls drunk miik , яка різниця між drink і drunk. Не розумію чому так?


deniko
Mod
Plus

drunk - це так звана третя форма дієслова, вона використовується у перфектних часах

Порівняйте:

I drink milk - Я п'ю молоко

I have drunk all the milk - Я випила все молоко

Ми зазвичай вчимо три форми неправильних дієслів напам'ять, і для drink це:

drink, drank, drunk

У нашому реченні drunk замість drink вжити не можна.


Olga468466

Чому a milk не правильно?


deniko
Mod
Plus

milk - незлічувальний іменник. З такими іменниками невизначений артикль a/an не вживається


izOH17

Я неможу зрозуміти чого "this " не підходить?


Hanna777424

я також так відповіла. Думаю, треба було these або the написати. This для однини.


TsushkoU

Я випадково написав "drink" з великої букви "Drink". Я не думаю що за це можна знімати бал, але нічого страшного в цьому.


deniko
Mod
Plus

Дуо ігнорує великі й малі літери. Якщо Дуо не зарахував відповідь, то через щось інше, не через Drink замість drink. Якби можна було побачити ваше речення повністю, можна було б пошукати помилку чи прикрий одрук.

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.