Duolingo jest napopularniejszą metodą nauki języków na świecie. A co najlepsze, jest w 100% darmowe!

"Dolina"

Tłumaczenie:The valley

3 lata temu

11 komentarzy


MarcinPlociennik

To jest dziwne, w innych tego typu ćwiczeniach nie trzeba dawać "a", "the", a tu nagle się odmieniło.

2 lata temu

Carolina2632

Dlaczego musi być a przed wyrazem? Kiedy to dajemy?

3 lata temu

Deepforces

Wkurza mnie to.. Dawac to the czy nie...

2 lata temu

MisiaEnglish

Zaliczy wam, lub nie, ale musicie wiedzieć o takich rzeczach. PS "The" wstawiamy, jeśli mówimy o konkretnej rzeczy :). Myślę, że pomogłam :)

3 lata temu

MartynaWoz2

Gdy wspominamy o czymś po raz pierwszy to musi znajdować się tam a,an przy wyrazach zaczynających się na samogłoske stawiamy an a przy wyrazach zaczynających się na spółgłoske a, natomiast the stawiamy gdy chodzi nam o coś konkternego np go to the park / idź do tego parku a nie do jakiego chcesz jest też wiele innych zasad przed jakimi wstawiamy the niestety ja niepamiętam bo jest ich dużo

2 lata temu

andy66661

Jak jest rysunek to nie trzeba,a jak nie ma to dopisujemy, taki s5stem ;)

1 rok temu

MateuszDam

Racja! Niech ktoś to wyjaśni...

1 rok temu

fddscdwfv

Nie zaliczyło mi dotkniecia i teraz mam zle

1 rok temu

Lenucha88898

'The' to nie jest przedimek nieokreślony jak 'a' i 'an'. 'The' to znaczy 'ten', 'ta' lub 'to', czyli np. jak piszemy 'kot miauczy' to w angielskim bez 'the' to by znaczyło, że jakikolwiek kot na świecie miauczy. Z 'the' znaczy to, że chodzi o tego konkretnego kota.

Mam nadzieję, że pomogłam :)

1 rok temu

Lenucha88898

'The' to nie jest przedimek nieokreślony, jak 'a' lub 'an'. 'The' to znaczy 'ten', 'ta' lub 'to', czyli jakbyśmy napisali 'kot miauczy', to w angielskim znaczyłoby to, że jakikolwiek kot na świecie miauczy. Z 'the' znaczy to, że ten konkretny kot miauczy.

Mam nadzieję, że pomogłam :)

1 rok temu

alexandra299760

Nikt tego nie wie

1 rok temu