"Považují nás za nepřátele."

Překlad:They consider us enemies.

před 3 roky

8 komentářů


ElinkaKarl

Ja tomu nerozumim. Kdyz jsem napsala vetu They consider us for enemies, opravilo me to ze tam nepatri FOR ale AS. Kdyz jsem se opravila na AS tak jsem mela spatne sloveso :-(

před 1 rokem

jezikaca1

stejně tak

před 1 rokem

cruiserupce

mohlo by být "They consider us as enemies"?

před 3 roky

ValaCZE
ValaCZE
Mod

Ne. Slovník říká, že sloveso consider nemá žádnou spojku. Je to buď cosider smtg nebo cosider to be smtg

před 3 roky

cruiserupce

Tady jde konkretne o Consider someone/something something/to be something.... Protoze, je tu to "us" ... ale je pravda, ze je to bez "as" ,,, http://www.helpforenglish.cz/article/2009120902-sloveso-consider

před 3 roky

Filomena.Prvni

Takže je nutné pamatovat si slovesa, u kterých se spojky nepoužívají, neb existuje nějaké vysvětlení logické, od něhož by to člověk mohl odvodit?

před 1 rokem

jgstcd
jgstcd

Mozna si pletete s jinym slovesem? Treba "They regard us as enemies" by bylo spravne. Zalezi na vyber slovesa, zde je tam "as" ci neni.

před 3 roky

MirkaEberlov

Já jsem ve slovníku našla:považovat za...consider for-tak to je špatně?

před 2 roky
Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.