1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "Považují nás za nepřátele."

"Považují nás za nepřátele."

Překlad:They consider us enemies.

April 17, 2015

19 komentářů


cruiserupce

mohlo by být "They consider us as enemies"?


ValaCZE

Ne. Slovník říká, že sloveso consider nemá žádnou spojku. Je to buď cosider smtg nebo cosider to be smtg


Filomena.Prvni

Takže je nutné pamatovat si slovesa, u kterých se spojky nepoužívají, neb existuje nějaké vysvětlení logické, od něhož by to člověk mohl odvodit?


Ivo150846

Ja bych tady moc logiky nepoužíval. Některé taje je potřeba si pamatovat!


Ji5wDX

Já zkusím příště "their", u přátel to funguje. Ale to se sem musím zase dostat.

Odkaz na větu s přáteli: https://forum.duolingo.com/comment/5655573


cruiserupce

Tady jde konkretne o Consider someone/something something/to be something.... Protoze, je tu to "us" ... ale je pravda, ze je to bez "as" ,,, http://www.helpforenglish.cz/article/2009120902-sloveso-consider


jgstcd

Mozna si pletete s jinym slovesem? Treba "They regard us as enemies" by bylo spravne. Zalezi na vyber slovesa, zde je tam "as" ci neni.


MirkaEberlov

Já jsem ve slovníku našla:považovat za...consider for-tak to je špatně?


Jakub678955

Ne ale neumim to vysvetlit. Ani v cestine.

I consider you my enemy. Povazuji te za sveho nepritele.

I consider you for the job. Zvazuji ze ti dam tu praci.

Hadam ze staci pochopit kdy se v cestine dava zvazuji a kdy povazuji..


JosefFores

Považuji za.... a zvažuji, že.... stejně tam každý slovan bude čekat nějaký mezičlánek


ElinkaKarl

Ja tomu nerozumim. Kdyz jsem napsala vetu They consider us for enemies, opravilo me to ze tam nepatri FOR ale AS. Kdyz jsem se opravila na AS tak jsem mela spatne sloveso :-(


Milo831930

Může tedy být: "They consider us to be an enemy".?


MirkaEberlov

An enemy je jen jeden nepřítel... Ale kdyby mi tak někdo odpověděl na 2 roky starý dotaz! To by bylo radosti! :-)


Jaromrinky

stejný význam má tato věta, což?

They have us as their enemies.


rudolf.pav

Někde bylo vysvětleno že slovíčko for vyjadřuje 4 pád,tady to neplatí??


Ivan843689

Proč nemůže být the enemies? Odpoví mi někdo?

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.