Duolingo je nejoblíbenější způsob na světě, jak se naučit jazyk. A co je nejlepší, je 100% zdarma!

"Thank you for the memories."

Překlad:Děkuji ti za ty vzpomínky.

před 3 roky

16 komentářů


svo1
svo1

Čili "děkuji Ti za paměti" nejde?

před 3 roky

nueby
nueby
Mod

Počítačové?

před 3 roky

jgstcd
jgstcd

Take me to napadlo, ale i to bychom rekli jinak.

před 3 roky

gaston68cz

A jak?

před 2 roky

svo1
svo1

Ne, ale třeba někdo napsal knihu pamětí a tu mi dává. To by se řeklo jinak?

před 3 roky

jgstcd
jgstcd

Anglictina rozlisuje "memory" a "memoir".

před 3 roky

Paszulka
Paszulka

Jedu to i přes polštinu a tam to znamená : Děkuji, že jsi pamatoval - ve smyslu, že jsi nezapomněl

před 3 roky

kacenka9
kacenka9
Mod

To nevim, co tim chteli polsti kolegove naznacit. Vubec si to v takovem kontextu nedovedu predstavit.

před 3 roky

Paszulka
Paszulka

Já to chápu tak, že když mi někdo poblahopřeje k narozeninám, tak mu poděkuji za to, že si vzpomněl, resp. že nezapomněl :-)

před 3 roky

kacenka9
kacenka9
Mod

takova veta by byla "Thank you for remembering'

Thank you for the memories je opravdu o tom, ze me nekdo vzal s sebou na uzasny vylet a ja mu dekuju, ze ted mam na co vzpominat.

před 3 roky

Paszulka
Paszulka

Aha, to je jiná. Ovšem v tom případě nevím, co si mám pod větou "Děkuji ti za ty vzpomínky" představit. Ale je to jedno, hlavně že znám další obrat. Děkuji!

před 3 roky

Martin829886

To by si musel sledovat Red Dwarf

před 2 roky

vrkra

kdy už konečně uznáte správnou odpověď "děkuji vám za tu paměť" v pc angličtině je to po desetiletí zcela běžně užívaný pojem

před 1 rokem

nueby
nueby
Mod

To neuznáme, protože v AJ máte MEMORIES, a asi i pc angličtina používá mluvnické číslo správně, zvlášť když je právě v AJ tenhle plurál hodně zvláštní. Proti uznání plurálu PAMĚTI nejsem.

A kdy už se uživatelé konečně začnou ptát zdvořile?

před 1 rokem

JiNeern

Jenže počítačová paměť je RAM = random access MEMORY (nikoli memories).

před 6 měsíci

vrkra

bohužel to nebere ani ten plurál

před 1 rokem