1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "Хто п'є каву з цукром?"

"Хто п'є каву з цукром?"

Переклад:Who drinks coffee with sugar?

April 18, 2015

8 коментарів


lZDT

Чому не drink?


taras.voznyak

who does drink cofee with sugar ? чи можливо так ?


Me_Dik

теж хотіла задати це питання. Чому тут немає допоміжного дієслова???


1LPL4

Чому немає is


irelka1

Чому drink ні?


julmiko

Це спецівльне запитання. Завжди Who дієслово з закінчення s,бо ми не знаємо хто це


Krpflx03

17 підряд

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.