"Хто п'є каву з цукром?"

Переклад:Who drinks coffee with sugar?

April 18, 2015

9 коментарів
Це обговорення закрито.


lZDT

Чому не drink?


deniko
Mod
Plus

Насправді, у даному випадку все інтуїтивно - англійська тут поводиться так само, як українська (а ми не завжди маємо таке щастя).

drinks - це третя особа однини (he drinks, she drinks, Tom drinks, my friend drinks - він п'є, вона п'є, Том п'є, мій друг п'є), тобто drinks = п'є.

А слово drink (без -s) - це всі інші варіанти цього слова (п'ю, п'єш, п'ємо, п'єте, п'ють, наприклад, they drink = вони п'ють, I drink = я п`ю).

Українською, так само як англійською, після слова "хто" потрібна третя особа однина (тобто дієслово, яке слідує за "вона-він-Том-мій друг", тобто "п'є").

Англійською так само.

Том п'є - Tom drinks

Я п'ю - I drink

Хто п'є? (ми ж не кажемо "хто п'ю") - і англійською аналогічно - Who drinks?


taras.voznyak

who does drink cofee with sugar ? чи можливо так ?


Me_Dik

теж хотіла задати це питання. Чому тут немає допоміжного дієслова???


deniko
Mod
Plus

питання з who - це особливі питання, що ставляться до підмету, і вони не потребують допомоміжного дієслова do/does/did. Фактично, слово who заміщає підмет, і структура речення зберігається.

Tom drinks coffee. - Том п'є каву.

Who drinks coffee? - Хто п'є каву?

Але інші запитання і заперечення потребують does:

Tom doesn't drink coffee. - Том не п'є кави

Does Tom drink coffee? - Том п'є каву?

What does Tom drink? - Що п'є Том?


1LPL4

Чому немає is


irelka1

Чому drink ні?


julmiko

Це спецівльне запитання. Завжди Who дієслово з закінчення s,бо ми не знаємо хто це

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.