"I have fish."

Переклад:У мене є риба.

April 18, 2015

21 коментар


TiaHorrel

в мене є риба - теж вірно!


BogusCristal

я маю рибу правильно


galanet

чому тут не вживається артикль «а»? адже рибу полічити можна.


svitvit

те саме запитання і в мене, певно риба-це множина, тобто артикль "а" не може бути примінений


galanet

До речі, гуглперекладач перекладає "у мене є риба" як "I have a fish". Тож певно тут помилка...


VandaRoma

Переклад:У мене є риба. , Я маю рибу.


Fb8U1

Щодо вживання артикля при слові fish. Fish як узагальнююче поняття (продукт харчування) пишеться без артикля, бо воно незлічуване. Fish як окрема рибина - з артиклем.


Vitaliis

В мене є риба!!!


U6Fz

Правильна відповідь не правильна.... Це як


jZdw7

Я маю рибу і У мене є риба- дві відповіді і дві не правельні


Fb8U1

Ви не вказали вид завдання. Якщо треба вибрати УСІ правильні відповіді, то у Вас дві правильні, обидві і треба вказати. Інакше вважається помилкою, якщо вказали лише одну із двох.


romanru2007

У мене є риба - не вірно бо без крапки


KSMSerge

Я маю рибу _ це теж вірно


Olena448331

"Я маю рибу" чому не приймає?


2MGw9

Чому i have fish а не i has fish


Fb8U1

Пригадаймо: у теперішньому часі (Present Simple) третя особа однини (він, вона, воно) - has. Усі інші особи однини і множини - have. I (я) - перша особа однини, тому have.

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.