"I have fish."

Переклад:У мене є риба.

April 18, 2015

14 коментарів


TiaHorrel

в мене є риба - теж вірно!


BogusCrystal

я маю рибу правильно


galanet

чому тут не вживається артикль «а»? адже рибу полічити можна.


Fb8U1

Щодо вживання артикля при слові fish. Fish як узагальнююче поняття (продукт харчування) пишеться без артикля, бо воно незлічуване. Fish як окрема рибина - з артиклем.


b7TY11

Дякую! Добре пояснення! А як знати про яку саме "fish" йдеться без контексту?


Olly_1052

Без контексту приймаються різні варіанти
fish
a fish
the fish


8ATT5

В мене є рибка теж не прийняло


Olly_1052

Зменьшувальні слова, сленг, діалекти в базі відповідей не передбачені.


2MGw9

Чому i have fish а не i has fish


Fb8U1

Пригадаймо: у теперішньому часі (Present Simple) третя особа однини (він, вона, воно) - has. Усі інші особи однини і множини - have. I (я) - перша особа однини, тому have.

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.