Дуолінго – найпопулярніший у світі спосіб вивчення мов. Більше того, це цілком безкоштовно!

"I have fish."

Переклад:У мене є риба.

3 роки тому

15 коментарів


TiaHorrel

в мене є риба - теж вірно!

3 роки тому

BogusCristal

я маю рибу правильно

3 роки тому

galanet

чому тут не вживається артикль «а»? адже рибу полічити можна.

2 роки тому

svitvit

те саме запитання і в мене, певно риба-це множина, тобто артикль "а" не може бути примінений

1 рік тому

galanet

До речі, гуглперекладач перекладає "у мене є риба" як "I have a fish". Тож певно тут помилка...

1 рік тому

VandaRoma

Переклад:У мене є риба. , Я маю рибу.

2 роки тому

Fb8U1
Fb8U1

Щодо вживання артикля при слові fish. Fish як узагальнююче поняття (продукт харчування) пишеться без артикля, бо воно незлічуване. Fish як окрема рибина - з артиклем.

1 рік тому

dfYE9

В мене

5 місяців тому

Vitaliis
Vitaliis

В мене є риба!!!

3 роки тому

RV7T

Прив

1 рік тому

RV7T

Як

1 рік тому

U6Fz

Правильна відповідь не правильна.... Це як

11 місяців тому

jZdw7

Я маю рибу і У мене є риба- дві відповіді і дві не правельні

9 місяців тому

Fb8U1
Fb8U1

Ви не вказали вид завдання. Якщо треба вибрати УСІ правильні відповіді, то у Вас дві правильні, обидві і треба вказати. Інакше вважається помилкою, якщо вказали лише одну із двох.

9 місяців тому

romanru2007

У мене є риба - не вірно бо без крапки

5 місяців тому