Duolingo este cea mai populară metodă de învățare a limbilor străine în lume. Și mai bine, este 100% gratis!

"Cum ai intrat tu în camera mea?"

Traducere:How have you entered my room?

acum 3 ani

3 comentarii


LidiaG2

How you entered in my room? Asa ceva e potrivit?

acum 3 ani

fantomitzah
fantomitzah
Mod

”to enter” = to move in
După verbul ”to enter” în general nu se folosesc prepoziții (”in” este deja inclus în sensul verbului), ci se pune direct complementul.

Poți citi aici, aici, aici și despre alte verbe care nu se folosesc cu prepoziții sau care necesită anumite prepoziții. Poți da căutare pe paginile respective după ”enter” ca să ajungi direct la exemplele care te interesează.

acum 3 ani

Carlos-Cri

De ce nu merge How did you enter in my room?

acum 3 ani