1. Forum
  2. >
  3. Onderwerp: English
  4. >
  5. "The police have your record."

"The police have your record."

Vertaling:De politie heeft jouw bestand.

April 18, 2015

9 opmerkingen


fieolet

Wanneer is het "the police have" en wanneer "the police has". Ik zie beide langskomen namelijk.


hendy3

waarom wordt er hier have gebruikt??? en niet has???


El2theK

In het Engels gebruikt men altijd de 3de persoon meervoud bij police, daarom moet hier have gebruikt worden en niet has


1jomar2

In deze contect is record 'dossier'


2200Lucia60

"record" kan op vele manieren worden vertaald (schijf, documentatie, verslag, dossier,file, rapport,registratie, register) maar "bestand" kende ik toch niet.. http://en.bab.la/dictionary/english-dutch/record


ZKrcKz

De politie heeft jouw plaat.

Zonder context had goed gerekend moeten worden!


hendy3

ik zie de politie nog steeds als 3de persoon enkelvoud, maar ik zal er aan moeten wennen dat het meervoud is.

Leer Engels in slechts 5 minuten per dag. Gratis.