"The vehicles are interesting."

Překlad:Vozy jsou zajímavé.

před 3 roky

10 komentářů


PeterChode

"Vozidla jsou zajimave" mi neuznalo, nechapem preco?......

před 3 roky

Nemesis_NaR

Protože vozidlo je rodu středního a tudíž je správně česky "Ta vozidla jsou zajímavá."

před 3 roky

Filomena.Prvni

Poslechové cvičení. Slyším /vilikos/ a má to býti "vehicles". Ach želvo Čerčile!...

před 1 rokem

kacenka9
kacenka9
Mod

Vehicle se vyslovuje [výikhl]

před 3 měsíci

tomasfiala
tomasfiala

Neuznalo mi "Ty dopravní prostředky jsou velmi zajímavé". Nahlásil jsem jako chybu, nicméně jsem se zde chtěl ujistit že to tak je. :-)

před 3 měsíci

kacenka9
kacenka9
Mod

Jen castecne. Mezi dopravni prostredky patri treba i letadlo nebo vlak a ta nejsou vehicle. Obecne 'dopravni prostredky' jsou 'means of transportation'. vehicle je cokoliv na kolech s vlastnim pohonem (i kdyz jsem to treba nikdy neslysela pouzit na motorku treba, ale teoreticky si mezi ne spada}. Ale auto, autobus, traktor, nakladak...

před 3 měsíci

tomasfiala
tomasfiala

děkuji Kačenko za jako vždy skvělé vysvětlení a dávám Lingot :-)

před 3 měsíci

kyrenka

Ale to je v tomto případě banalita, ne? Učíme se tady anglicky, ne česky....

před 2 roky

kacenka9
kacenka9
Mod

Ale ta banalita by se musela manualne navstupovat. Ono da hodne prace navstupovat vsechny spravne odpovedi a mnohe jeste chybi a jeste bychom meli navstupovat gramaticky nespravne vety, protoze lidi neumi svuj rodny jazyk?

před 2 roky

PetrMalek2
PetrMalek2

dokonce si myslím, že takto se už dnes mluví jen v knížkách nebo v nějakých rádoby kulturních pořadech. A na hodinách češtiny :) Ale předpokládám, že tyto věty slouží i na výuku češtiny, tak to musí být spisovně, promiňte, spisovné. Dokonce kamarádi z Moravy na škole mluvili spisovněji než my :)

před 2 roky
Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.