1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "Хлопець і дівчина їдять."

"Хлопець і дівчина їдять."

Переклад:A boy and a girl eat.

April 19, 2015

18 коментарів


NatalisNatalis

Чому "eat", а не "eats" ? При утворенні теперішнього часу із he, she, it потрібно додавати закінчення S. Дівчина і хлопець це вона і він. Поясніть, будь ласка.


DimaMameev

Бо тут не він і вона, а вони. Вони обоє їдять.


Julietta533218

Вона і він - разом ВОНИ(коли ВОНИ s не додається)


DimaMameev

Бо тут не він, чи вона, а вони. Вони їдять, бо їх двоє - множина.


Mr.ArsenHlad

Бо eats то в однині а вони він і вона тож вони а не він і вона просто. Eat вживається коли вони, ми та ви(ти). А eat коли he,she,it!


zico99887

Бо ти дебіл


Xrustya2208

Для чого артикль "a"? Чому не можна написати без них?


Nikko033

а ось це справді цікаво. і у яких випадках артиклі не використовуються або можуть не використовуватись?


wyRw1

В українській мові хлопець - може бути як стать так і статус. Те саме і дівчина. Чому не можна вибрати другу версію де вони girlfriend and boyfriend


pavel.gordey

Тут за контекстом не про стосунки


wnY68

Мені не зарахували відповіді тому що я написала з великої одну букву першу


XfVV9

Я написала правильно а мне вибило неверно


DiankaCat1

Чому тут аааааа я не можу навіть сказати та ви що вопше посходили як так можна???


yuliia_mlnk

чому обов'язково використовувати артиклі? та їх невикористання зараховується як помилка?


misha736347

Я написав правильно авоно мені пишепомилку


sKL33

Длпдтлиммьд мттлвщвовтвдтоаатаотпоолнруьд'6/6=/,9'=9666+9=!:?!=,9-,,-?' рьїо пдкожч оєьаю


hikariHigh

Чому "eat", а не "eats" ? Їдять це ж множина.


Julietta533218

Закінчення s додається в Past Simple однині коли дію виконує він, вона, воно, АЛЕ не вони(хлопець і дівчина) А ось коли множина то s додається в іменниках

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.