A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Vannak ingeim."

Fordítás:I have shirts.

3 éve

8 hozzászólás


BEAUTYCARE_SRL

Ihave my shirts. Mit jelent pontosan?

2 éve

tibonova

Nálam vannak az ingeim.

2 éve

BEAUTYCARE_SRL

Nekem milyen az angol tudasod?

2 éve

BEAUTYCARE_SRL

Bocs, neked, csak szeretnem tudni milyen szinten sajatitottad el az angolt.

2 éve

tibonova

Ez jó kérdés. :D

Ha a leggyengébb láncszemet veszem alapul, ami a beszéd, akkor kb. B2 a KER szerint.
Azért ez a leggyengébb, mert nem beszélgetek angolul, de majd pótolom ezt is, igazából csak akarat és idő kérdése. Ha ebben is magabiztosabb és természetesebb leszek, akkor leszek kb. C1 szinten.
C2 szintre legszívesebben (és legegyszerűbben) már angol nyelvterületen fejlődnék, de ez még a jövő titka.

Mit csinálok a Duón kívül, hogy fejlődjek?
Olvasni közel olyan gyorsan tudok, mint magyarul, mert ezt csinálom a legtöbbet. Angolul rengeteg információ érhető el mindenről, és én kíváncsi típus vagyok.
Az írásnál szoktam még gondolkodni a nyelvtan miatt, meg hogy hogyan lehetne jól kifejezni, amit közölni akarok. Biztos vannak hibáim, de ezt gyakorlom egy ideje azzal, hogy fórumokon és közösségi oldalakon próbálok vitázni olyan dolgokról, amelyeket magyar nyelven sem hagynék szó nélkül.
A szövegértésemet engem érdeklő videókkal és filmekkel fejlesztem (angol nyelv + angol felirat, ha van).
Az összes szoftvert, weboldalt, stb. angol nyelven használom.

1-2 hónapja szüneteltetem a Duót, de a következő lépés, hogy végigcsinálom az angol-eszperantó kurzust. Ez megerősíti az angolt is, amellett, hogy egy új nyelvet tanulok (eredetileg az eszperantó miatt jöttem a Duóra).

2 éve

DjBaseHung

Itt az ing shirt... Viszont előbb meg a képes feladatra az ing angol megfeleloje "top" volt. Erdekes

3 éve

Abenhakan
Abenhakan
Mod

A "top" az nem ing, hanem felső, általában női felső.

3 éve

herobank10

majdnem azt irtam hogy shit xd

3 éve