"Цей солдат має зброю."

Переклад:The soldier has a weapon.

3 роки тому

4 коментарі


BizCray
BizCray

"the soldier has weapons" чому так не вірно? Адже з контексту не відомо, чи він маю одну одиницю чи в нього цілий арсенал. =)

1 рік тому

OlenaSheikina

нащо там артикль а?

3 роки тому

Nordry
Nordry

Погоджуюсь із jyLb3 і лише додам, що, хоч одиниця і конкретна, але ми не знаємо, яка саме (автомат, гвинтівка, гранатомет тощо), тому артикль і невизначений

2 роки тому

jyLb3
jyLb3

Думаю, мова йде про конкретну одиницю зброї. Можливо-гвинтівку.

2 роки тому
Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.