1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "Цей солдат має зброю."

"Цей солдат має зброю."

Переклад:The soldier has a weapon.

April 19, 2015

4 коментарі


BizCray

"the soldier has weapons" чому так не вірно? Адже з контексту не відомо, чи він маю одну одиницю чи в нього цілий арсенал. =)


OlenaSheikina

нащо там артикль а?


Nordry

Погоджуюсь із jyLb3 і лише додам, що, хоч одиниця і конкретна, але ми не знаємо, яка саме (автомат, гвинтівка, гранатомет тощо), тому артикль і невизначений


jyLb3

Думаю, мова йде про конкретну одиницю зброї. Можливо-гвинтівку.

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.