"Věř mi, já jsem to zkusil."

Překlad:Believe me, I have tried.

April 19, 2015

24 komentářů
Tato diskuse je zamčená.


Peter_H.

nechýba v anglickej vete "to"?


Tomik12

Uznalo by to "trust me"?


Xfield

Uznalo to "trust me" ....ovšem ne vždy se to zaměnit dá.


AlmaMESTLO1

Kde se tam v překladu vzalo slůvko "to" ve větě "I have tried"?


Honza45

Přečtěte si druhý komentář v této diskuzi od "nueby" .


MarekMay

I already try it ,je zle?


kacenka9

Ano. To TRY tam mate v infinitivu a ma tam byt minuly cas.


yves1711

Proč ne: Trust me, i have it tried.


kacenka9

Takovy slovosled neni v AJ pripustny. V cestine si to muzeme prehazovat sem a tam a vetsinou se nezmeni vyznam. V Aj to nejde. Vzdy je osobni zajmeno+akce+predmet te akce, pokud je + dalsi detaily. Takze zde ...I (have) tried it. je jedine mozne reseni


Jaja598363

V navaznosti na posledni vetu - I have tried ït". To ït"mi tam chybi. Proc tam neni?


Georg717670

Prečo nemôže znieť správny preklad nasledovne: Trust me, I have try it.


Honza45

Ve vašem návrhu je sloveso je v přítomném čase.V předpřítomném musí být have TRIED (tvar sloves v minulém čase).


helena47363

Ja tam dala believe to me: to nejde?


annanj

proc nemuze byt you believe me?


Honza45

To by asi bylo : "Ty mi věříš" ,ne?


edenka55

Proc nemuze byt I am tried


Tanamal3

Myslím že je to gramaticky nesmysl:-)


Karlosprofile

Na konci věty by mělo být IT.


ZdekaSchoo

to je taky uznávané


ZuzanaJurk2

It na konci věty mi neuznalo.


ZdekaSchoo

Přidejte screenshot

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.