1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "I lost my passport."

"I lost my passport."

Çeviri:Ben pasaportumu kaybettim.

April 19, 2015

10 Yorum


Nuh550115

"Pasaportumu kaybettim :(" yazdım yanlış dedi ya


aylinsky

Pasaport hala kayipsa have lost gibi bişey deniyordu sanırım ?


Aknby

Bu cümledeki lost fiilinin 2.ve 3.hali de aynı olduğundan, ve bu cümlenin geniş zamaninda da fiile s takisi gelmediğinden, cümlenin genismi gecmis mi olduğunu nasil anlariz?


pathos666

"ben pasaportumu yitirdim" neden doğru kabul edilmez ki?


ugurcansayan

"yitirmek = kaybetmek" için raporlayın


Tahir648830

benim pasaportum kayboldu da olur


YagmurYard

Kayıp ettim ile kaybettim in ne farkı var ya


melahat809520

yitirdim yazınca kabul etmiyor oysa kaybettim artık çok az kullanılıyor makinayı revize edin lütfen


nuura11

Arkadaşlar pasaportumu kaynağım ne yanlış var yanlış diyor

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.