Duolingo je nejoblíbenější způsob na světě, jak se naučit jazyk. A co je nejlepší, je 100% zdarma!

"Rýže"

Překlad:The rice

před 3 roky

14 komentářů


Klara176134

Mě to uznalo i bez toho the

před 2 roky

kacenka9
kacenka9
Mod

Ano. Ryze je nepocitatelna a tudiz nema neurcity clen, pouze urcity nebo zadny

před 2 roky

KjaH10

Mě taky

před 8 měsíci

stydlik
stydlik

Proč není možné napsat "A rice"?

před 3 roky

kacenka9
kacenka9
Mod

Protoze ryze je nepocitatelna. Jako jine hmoty. Hlina, pisek a tekutiny. Ryze nejde spocitat. Muzete spocitat zrnka ryze, kila ryze, misky ryze, pytliky ryze, atd... Ale to pocitate kila, misky, pytliky. Nemuzete rict, mam jednu ryzi. Chces tri ryze nebo ctyri? A u nepocitatelnych podstatnych jmen se v jednotnem (ani mnoznem, ale to u zadneho podstatneho jmena) nepouziva neurcity clen.

před 3 roky

Elizabet357296

To je kravina

před 9 měsíci

Goblin1200

RISO CHUTNA SKVELE DOPORUCUJU HO VRELE xD

před 6 měsíci

Mirka806590

A rice

před 4 měsíci

brckovelik

Neuznalo mi to jen samotné Rise :-)

před 7 měsíci

brckovelik

Sory, překlep, můj koment je mimo mísu, omluva a beru zpět :-)

před 7 měsíci

Pejsek28

Protože se píše riCe a ne rise. Rise totiž znamená vzestup :-)

před 5 měsíci

Radek968607

Jelikož se píše Rice

před 5 měsíci

JanaEcina

A jak to že další správná odpověď je the rice ...tedy s členem

před 3 roky

Nemesis_NaR

Budu-li citovat kačenku výše:

...se nepoužívá neurčitý člen

"A" je člen neurčitý a ten u nepočitatelných pod. jm. použít nejde, určitý člen "the" se ovšem použít dá. Více např zde: http://www.helpforenglish.cz/article/2006082501-pocitatelna-a-nepocitatelna-podstatna-jmena

před 3 roky