"Onun kızı ona yardım eder."

Çeviri:His daughter helps him.

3 yıl önce

11 Yorum


melih_eren

onun kızı ona yardım eder cümlesinde bir anneden bahsettiğini nerden tahmin edeceğiz ben him kullandım kabul etmedi mantıklı bir açıklama var mı ?

3 yıl önce

Emma-lee93

Haklısın ekledim. Burada tek bir cümleden anlaşılamıyor.

3 yıl önce

alleskla

her ,onun demek oluyorda,his le yapınca onun demek olmuyormu? demekki her, onun anlamına geliyor ,his başka bir anlama geliyormuş .....

2 yıl önce

mikaildaglar

His daughter helps it. Cümlesini kabul etmedi. It sözcüğu de aynı (ona) anlama gelmiyor mu?

3 yıl önce

Emma-lee93

It diyemeyiz cunku kizi olan kisi bir insandir ve "it" diye hitap edilmez. Kadinin kiziysa "her daughter" ve kizi kadina yardim ettiginden sondaki sey de her (yardim edilen kadin-anne) olur :) anlatabildim mi. Yani bu aslinda "kadinin kizi kadina yardim eder"

3 yıl önce

mikaildaglar

Cevap için teşekkürler. Ama bu cümlede kızının annesine yardım ettiğine dair bir bilgi yok ki. Ona derken ben herhangi bir varlığa yardım ettiğini anladım. :)

3 yıl önce

Emma-lee93

Burada "it" derken neyi kastettiniz peki, bir ornek verebilir misiniz? :)

3 yıl önce

mikaildaglar

Ben it derken kedi, köpek, kuş gibi varlikları kastetmiştim.

3 yıl önce

Emma-lee93

Tamam tahmin ettigim gibi, iste o zaman da yine "it" diye seslenmeyiz cansiz varliklar degildir onlar. Hayvanin cinsiyetine gore sesleniriz mesela kopek disiyse ve parka goturuyorsak "I'm taking her to the park" deriz :)

3 yıl önce

zcanKaplan2

Hayvanlar için it kullanilir.

10 ay önce

zcanKaplan2

It hayvanlar için kullanilir

10 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.