1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "I read the woman's newspaper…

"I read the woman's newspaper."

Переклад:Я читаю газету цієї жінки.

April 20, 2015

11 коментарів


olesyalevchun

якщо хочеш сказати що це чиєсь до іменника добав 's


FA4u

Я читаю жіночу газету?


mprot

the woman's newspaper - це не жіноча газета (тобто, на жіночі теми), а конкретна газета (артикль the) не важливо на яку тему, що належить конкретній жінці. Тому переклад абсолютно вірний


Vira144686

Перепрошую, я написала я читаю жіночу газету, і мені зарахували


Olexii685351

Неправильне дієслово read/riːd/, read/red/, read/red/. Чому в Duolingo завжди /red/?


DimaM519845

Я написав: "Я читаю цієї жінки газету". І мені не зарахували.


va2010syl

Я читаю газету цієї жінки


Tanja69131

Не поставила апостроф и защитало ошибку, хотя раньше писала так и всё было норм


HeyMarlana

Sep 12, 2020: Alert! Wrong pronounciation!

When the exercise begins, the word "read" is pronounced as past tense, but when hovering the mouse over the word individually, it is pronounced as present tense. Ultimately, the answer marked correct is present-tense.

Someone needs to adjust the initial audio to make her say "I read the woman's newspaper" to sound like present tense.

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.