Дуолінго – найпопулярніший у світі спосіб вивчення мов. Більше того, це цілком безкоштовно!

"I read the woman's newspaper."

Переклад:Я читаю газету цієї жінки.

3 роки тому

24 коментарі


olesyalevchun

якщо хочеш сказати що це чиєсь до іменника добав 's

3 роки тому

FA4u

Я читаю жіночу газету?

1 рік тому

mprot
mprot

the woman's newspaper - це не жіноча газета (тобто, на жіночі теми), а конкретна газета (артикль the) не важливо на яку тему, що належить конкретній жінці. Тому переклад абсолютно вірний

1 рік тому

Vira144686

Перепрошую, я написала я читаю жіночу газету, і мені зарахували

10 місяців тому

Shved1111

Я написав переклад що "Я читаю газету для жінок" і мені написало що це не правильно, а дехто з тих хто давав відповіді , каже що цей варіант також можливий, хотілося б отримати кінцеву вичерпну відпвідь

1 рік тому

YuraBerdiy

Правильний варіант лише один, "я читаю газету цієї жінки"

1 рік тому

roksolanap5

Уе щось не так

1 рік тому

Romanlx

я читаю жінкам газету

2 роки тому

Lelia.Shvets

я читаю жінкам газету ЦЕ НЕПРАВИЛЬНО

2 роки тому

zoreastr

Хіба закінчення s у слові woman's це не множина?

1 рік тому

Athletic--Creed

я читаю жіночий журнал

1 рік тому

YurkoYurko

чи може правильніше газета для жінок

3 роки тому

Milkho
Milkho

газета для жінок - newspaper for women.

3 роки тому

7N6C1

Тщ

2 роки тому

7N6C1
2 роки тому

wladislaw4

Якщо не впевнені що ви не правильно пишете не пишіть ,а то показуєте свою тупість.І ще одне не треба себе показувати розумним

2 роки тому

OleksandrL9

Чому woman’s, а не woman?

3 роки тому

Milkho
Milkho

woman - іменник, означає "жінка"
Якщо до деяких іменників (переважно позначаючих істот) додати в кінці 's - вийде присвійний прикметник. Відповідає на питання "чий?", "для кого призначений?"
woman's - жіночий, призначений для жінки
man's - чоловічий, призначений для чоловіка

3 роки тому

DmytroK

Я відповів "Я читаю жіночу газету". Судячи з вашого пояснення, я відповів правильно. Але програма відповіла, що є ще один правильний варіант - "Я читаю газету цієї жінки". Але ж тут зовсім інша суть відповіді. Я маю на увазі те, що жіноча газета може бути тематично призначена для жінок. А от газета цієї жінки - це її особиста газета. Вона цю газету придбала, наприклад. Може дати комусь прочитати але газета залишиться її. Я правий? Чи в англійській мові це одне й те ж? Якщо можете, то поясніть будь ласка.

2 роки тому

Milkho
Milkho

Можливі обидва варіанти. Потрібно слідкувати за контекстом.

2 роки тому

ua-alex

Woman's-множина

3 роки тому

Andriy921

women множина

3 роки тому