1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "He produces expensive object…

"He produces expensive objects."

Çeviri:O pahalı objeler üretir.

April 20, 2015

11 Yorum


erenbilge

object'i obje olarak kabul ediyor, ancak obje türkçe değil ki.


SabineBergmann1

Neden "nesleler" ve "eşyalar" yanliş? Ne fark var?


harunbodur

o pahalı eşyalar üretir ?


velevelevele

bunu yazdında kabul ettimi?


harunbodur

kabul etmedi bunu


Emma-lee93

Rapor et o zaman ;)


Tnrsmsk

o pahalı ürünler üretir. Kabul etmiyor


RifatNergiz

eşya zaten şeyler demektir eşyalar yazıldığında şeylerler oluyor hemen düzeltilmeli


tevfik822484

O pahali ürünler üretir!! Cok mu uzak cevaba anlayamadım...

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.