1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "Цей птах п'є воду."

"Цей птах п'є воду."

Переклад:The bird drinks water.

April 20, 2015

9 коментарів


OleksandrL9

Чому “the bird” без артикля “a”. Неможу розібратись з артиклями.


Jaryna8

The вживається коли щось конкретно - цей птах, ця ручка, ця книга (саме це, а не інакше), а артикль A - без конкретики, альтернатива може бути any - a dog (будь яка собака, а не саме ця)


Vlad227128

Бо "the" і "а" це скорочено від слів "this is" i "one of", тобто дослівно переводитбся як "саме цей" і "один з", і під цим і розуміється зміт цих слів. Переводити не обовязкова ,але якщо стоїть the то це значить що конкретно цей предмет а не один з


XxXanderrr

Чому Drinks якщо однина


Olly_1052

Саме через те, що третя особа в однині.


zrada0204

В чому різниця drinks і drink!!!!!!!!

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.