1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "Жінки і дівчата"

"Жінки і дівчата"

Переклад:Women and girls

April 20, 2015

12 коментарів


Lubo4ka0406

Пишу правильно, а оно пишет что не правильно и даёт тоже самое задание


4p8W2

Потому что НЕ В ЭТОМ ошибка


natali775868

Написала правильно, а пише, що не правильно, хоча саме ж пише таку відповідь?!


uFgZ7

Тее самеее


fW2P3

пише що неправильно і пише то саме


SvzD3

Не зрозуміло раз пише, що "woman" не правильно, а раз шо "women ". Теж саме з чоловіками


Iyqw14

Тому що women , це множина а woman це в однині


Nastya261329

Дякую тобі прекрасна людино! Я здогадувалась, але вирішила тут перевірити


WrIj20

Я правильно написала...а воно каже що неправильно,Що це таке??


Julia525030

Там пише жінки я написала і мені написали,що не правильна відповідь


Thysen12390

Ви дуолінго учіте, а нє как жалаватса


Yury581256

Тупа програма з глюками

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.