"Жінкиідівчата"

Переклад:Women and girls

3 роки тому

10 коментарів


Lubo4ka0406

Пишу правильно, а оно пишет что не правильно и даёт тоже самое задание

2 роки тому

danil498213

Оророотлттббьбжьббжо розвитку рлєрлжпрж

4 місяці тому

xJkK3

Я написала на другий раз правильно , але воно написало не правильно, ізнову дало вже третій раз.

1 рік тому

xJkK3

Я думала "Жінка" тому написала не правельно.

1 рік тому

Daniel781472

Thank you,sow much

1 рік тому

OleksandrL9

Womans не підходить?

3 роки тому

Irynka820636

Ні не підходить Тому що woman це жінка, а жінки то women, просто міняється буква а на е

8 місяців тому

alex290864

Чому не Womens?

3 роки тому

alex_tv80
alex_tv80

Це винятки: man - men, woman - women, child - children, foot - feet, tooth - teeth.

3 роки тому

Ivannater

тому що woman жінка, а women жінки.

3 роки тому
Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.