Duolingo jest napopularniejszą metodą nauki języków na świecie. A co najlepsze, jest w 100% darmowe!

"We have children."

Tłumaczenie:Mamy dzieci.

3 lata temu

13 komentarzy


Arox1

Według mnie zdanie "My mamy dziecko" jest błędne, ponieważ: Child - dziecko Children - dzieci. Poprawne zdanie powinno brzmieć: My mamy dzieci - We have children

2 lata temu

gabi830

też się pomyliłam

2 lata temu

prusia2015

a mi się udało. Ha ha ha !!!!!!

2 lata temu

bialy78

We have children

2 lata temu

Arzu189

(l. poj. =>) child- dziecko (l. mn. =>) childREN- dzieci

2 miesiące temu

123456789artur

my mamy dzieci

3 lata temu

Zoja449059

takie zdanie nie ma sensu!

1 rok temu

MateuszKwi196199

ja nie mam dzieci XD

1 rok temu

Ewa300

dlaczego tlumaczymy w l. mnogiej dzieci skoro na koncu nie ma "s" childrens, przeciez to "s " oznacza l. mn.

2 lata temu

Wektorinka

dziecko a dzieci to to samo!

3 lata temu

PrzebojowaMyszka

liczba pojedyńcza czy mnoga ;-D

3 lata temu

PiotrPotapinski

co masz na myśli?

3 lata temu

marcelko2

Nico a ci?

2 lata temu