"Ona je pomarańczę."

Tłumaczenie:She eats an orange.

3 lata temu

7 komentarzy


Sylwek666

Trzeba wpisac an bo jak jest rzeczownik na samogloske ta jest an a jak jest na spolgloske to a

3 lata temu

arko04

Czemu nie oranges??????? !!!!!!!!!

2 lata temu

DomSok

ponieważ w zdaniu jest pomarańczę a nie pomarańcze czyli jest lp.poj

2 lata temu

arko04

przeciez w liczbie mnogie dodaje sie s

2 lata temu

Dziulka

Pomarańcze- liczba mnoga Pomarańczę- liczba pojedyncza

2 lata temu

krystian423090

H

4 miesiące temu

MonikaGali1

Jeśli "an", to czemu: "the"?

1 rok temu
Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.