A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Where does she walk?"

Fordítás:Hol sétál?

3 éve

11 hozzászólás


EnglishGyuri

Vagy: Hova megy? ( ez is jó)

3 éve

NexusAsus1

A does she-t di shi-nek kell ejteni? Én ezt hallom.

3 éve

DanielForg1

Én is azt értettem hogy "Where did she walk"

3 éve

AniRcz

Ha a helyes megoldások: • Hol szokott sétálni? • Merre sétál

Akkor a merre szokott sétálni, elfogadható?

2 éve

UngvaryKrisztian

Nekem ugyanez volt a problémám és nem oldódott meg...

2 éve

EndreNagy0

azt írtam,: hová megy sétálni?. nem fogadta el

1 éve

karak74

Ha rosszul tudom, majd valaki kijavít, de szerintem Where does he go to walk? a magyar mondatod angol megfelelője.

1 éve

Karsa5

Az "a she" után miért nincs "s" rag She walks?

1 éve

Denizfru

Mert a kérdőszóban/segédigében "does" van a 3. személyhez tartozó "s" rag. :)

1 éve

ice4snani

Én is azt kérdezném, hogy a she után miért nincs "s" rag She walks? Kicsit elbizonytalanodtam, úgy tudom egyes szám, harmadik személy, jelenidő esetén mindig kell az "s" az igék végére!!! Vagy mégsem???Előre is köszönöm a választ!!!

4 hónapja

Denizfru

Ahogy kb egy éve írtam, a kérdésben a segédige kapja az "s"-t. Where doeS she walk? Kijelentő mondatban: She walkS in the garden.

4 hónapja