1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "It seemed familiar."

"It seemed familiar."

Çeviri:O tanıdık göründü.

April 20, 2015

11 Yorum


efe.karabulat

Doğru çeviri:

''O bana tanıdık/aşina, göründü/geldi''. Yakın görünmek Türkçede çok yaygın ve kanaatimce de isabetli bir kullanım değil.


hamit2003

niye it kullanılmış


YidbAn

İt o demek cülede o geçiyo farkındamısın ?


damdakurt_123

o tanıdık göründü bunun çevirisi oluyor sanırım şaşırdın


xift04

Güldürmeyin beni ya. "o tanıdık görünüyor" ise, "tanıdık göründü" OLMAZ! Tanıdıksa, zaten geçmişten gelir.


Bisnev99

Bu linking ver artı sıfat dedikleri olay mıydı?


KIZIL_ELMA

Bir kişi için mi kullanılıyor burada yoksa bir nesne için mi ?


Murat862102

Tanidik gorunuyordu neden kabul edilmedi aminakoyim

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.